Diensten en uren
Wanneer je inlogt op de app, kom je direct op het tabje ‘Diensten’. Hier vind je een overzicht met alle openstaande diensten waar je op kunt reageren. Er zijn twee soorten diensten:
- Diensten die je direct kunt aannemen
- Diensten waarbij de opdrachtgever de tijd heeft om een keuze te maken uit meerdere geïnteresseerden. Deze heeft label ‘interessedienst’
Wanneer je op een dienst klikt zie je onderaan de optie om een dienst aan te nemen (bij automatische selectie) of om interesse te tonen (bij een interessedienst). Let op: het is noodzakelijk om zorg te dragen voor de PRK-koppeling, alvorens de dienst begint. Verklaar daarom dat je dit hebt gedaan of dat je dit direct zult regelen na het aannemen van een dienst.
Dienst afmelden/afzeggen
Diensten kunnen gemakkelijk via de app worden afgemeld. Er zijn verschillende opties bij het afmelden: je kunt een dienst op tijd afmelden zonder vervanging te regelen, afmelden met vervanging regelen, of last-minute afmelden zonder vervanging (dit is uiteraard niet wenselijk, maar wel mogelijk). Wees je ervan bewust dat Tadaah elke late afmelding serieus neemt. Als dit te vaak gebeurt, behoudt Tadaah zich het recht op toegang tot ons platform te blokkeren.
Wat als een organisatie de dienst binnen 24 uur voor aanvang annuleert?
Als een organisatie een dienst te laat afzegt, namelijk binnen 24 uur voor aanvang van de dienst, dan geldt er een compensatieregeling. Je zult dan EUR 100,- excl. btw compensatie ontvangen op je rekening. Je hoeft hier verder geen werkzaamheden voor te verrichten, en je staat verder vrij om een andere dienst aan te nemen.
Uren aanpassen
Als je gewerkte uren afwijken van de eerder afgesproken uren, dan heb je de mogelijkheid om een wijzigingsverzoek in te dienen bij je opdrachtgever. Dit kan binnen 24 uur nadat de dienst is geëindigd. Wanneer deze 24 uur om zijn, is het de beurt aan je opdrachtgever. Zij hebben tot de volgende vrijdag om je verzoek goed te keuren (dus altijd minimaal 5 dagen), of af te wijzen.
Indien je opdrachtgever het verzoek negeert, wordt het verzoek met aangepaste uren automatisch aangenomen. Komen jullie er via de app niet uit, neem dan even direct contact op met elkaar.